Yves Rocher - Hydra Végétal [Recenze] - příjemné čištění pleti

By 10:00 , , ,

O pleť jsem se nikdy moc nestarala - maximálně odlíčit něčím levným a účinným a čau. Žádné krémy, žádné gely, žádné masky...Hlavně aby to bylo co nejdříve za mnou :)

.


Proto když jsem si zašla na diagnostiku pleti do Yves Rocher na Andělu, trošku jsem se bála. Diagnostika trvala asi 3 minuty a zjistila jsem o sobě, že mám pleť zdravou, vůbec ne mastnou (to se mi zlepšilo v poslední době - dřív jsem byla mastná jak čínská polívka po párty), žádné vrásky, ale měla bych prý zapracovat na jejím čištění - OKAY. V kabelce mi proto přistála tato řada, kterou mi ty hodné dámy doporučily :) Jedná se o tonikum, gel a odličovací mléko a taky o konjakovou houbičku.


Hydra Végétal je hydratační řada, která má pleť vyčistit a zbavit ji nečistot a zbytků makeupu. Všechny tyto produkty mají úžasnou vůni a jsou na pleti velice příjemné.
Nejprve používám odličovací mléko, kterým si odstraním makeup, následně se doodlíčím tonikem a poté ještě obličej dočistím konjakovou houbičkou a gelem.

Všechny tyto produkty seženete v kameném obchodě Yves Rocher nebo na jejich internetových stránkách a cenově se pohybují okolo 200,- Kč za kus (zrovna teď jsou ve slevě za 165,- za tonikum i mléko a 179,- za gel). Mléko i tonikum mají 200 ml, gel 125 ml a navíc jsou v eco-friendy obalech :)

Mlékem si většinou odličuju i oči, protože je to rychlejší a pohodlnější, než používat ještě další produkt (hlavně já tolik produktů najednou nezvládám - když jsem ještě nedávno používala jeden). Oči mě neštípou, odlíčí se i voděodolný makeup i řasenka a pleť je taková jemnější. Hlavně mě nic nepálí, ani mi pleť nezčervená, což se mi u některých odličovačů stává.



Tonikum používám na dočištění pleti - ale tady bacha! Štípou z něj oči, takže ho určitě nepoužívejte jako klasickou micelárku na všechno a oblasti očí se vyhýbejte:) 

Poslední na řadu přichází gel, který je lehce chladivý a parádně si poradí i s makeupem, o kterém jste ani nevěděli (např. na krku). K tomu všemu používám konjakovou houbičku, která je hrozně příjemná, dobře se s ní pracuje (stačí ji namočit do vody a změkne) a obličej nedře. Tuto houbičku a gel vlastně používám místo klasických odličovacích ubrousků, kterými si mnohdy obličej doodličuju.

Mám-li být upřímná, vážně by mě nenapadlo, že jednou přijde den, kdy mě bude péče o pleť bavit. Kdy se budu těšit, až se večer odlíčím a provedu celý tento rituál. Ale stalo se. Tato hydratační řada mě opravdu zaujala, určitě se k ni budu vracet. Já vím, že teď zním jako z nějaké reklamy na dokonalost, ale nemůžu si pomoct. Všechny produkty mě vyloženě nadchly a asi těžko je budu nahrazovat něčím jiným.

Co je pro mě ale naprostý vrchol dokonalosti, je konjaková houbička, které se nic jiného nevyrovná - ani jiné houbičky, ubrousky či kartáčky na pleť!



+ dostupnost
+ vůně 
+ mléko odlíčí i voděodolný makeup
+konjaková houbička pleť namasíruje a odstraní zbytky makeupu
+ gel příjemně chladí

- tonikum štípe v očích
- někomu možná bude vadit souhrnná cena za všechny produkty, která je trošku vyšší

ještě mě čeká testování odličovací rukavice, ale o té si napíšeme zase příště

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Super článek! Ta houbička vypadá fantasticky! Tu bych ráda zkusila ,-)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  2. Do Yves chodím docela často, zrovna dnes jsem byla mrknout, ale nerada vrážím do kosmetiky příliš peněz a jelikož jsem si doma zapomněla kartičku (se kterou jsou některé kosmetické produkty výhodnější, nebo alespoň nasbírám body) a nic jsem aktuálně nutně nepotřebovala, neodnesla jsem si absolutně nic. Ale na tu houbičku se můj pohled zaměřil :D Náhoda.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tahle řada vypadá fakt skvěle, já snad nikdy neměla celou řadu něčeho :D a když už, tak jsem vypotřebovala něco mnohem dříve než ty ostatní produkty
    V3ronika life

    OdpovědětVymazat
  4. Ten gel mě asi zaujal nejvíc, hlavně díky tomu chladivému efektu:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  5. Ten uvod clanku jsem cela ja :D “hlavně ať je to rychle za mnou”... možná je to tím, musím zaklepat, že jsem s pletí nikdy problémy neměla, ale vždycky, když něco takovýho mamka prinesla domu, pouzila jsem to 1x max 2x... kazdopadne YR mam rada, tak na ty produkty kouknu, az budu v jejich obchůdku :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tyjo, tak to mě dost zaujalo Yves mám moc ráda, budu se tam muset brzy vypravit.. minimálně pro tu houbičku!! :))

    OdpovědětVymazat