Fata morgana v Praze

By 8:57

Minulý víkend za mnou přijelo rodičovstvo a udělali jsme si takový hezký rodinný víkend. Od té doby, co žiju v Praze, se zase tolik nestýkáme, ale o to víc si užívám, když spolu nějaký ten čas trávíme :) Upřímně mi dost chybí.

Baví mě, když je najednou hostím já místo toho, aby se o mě starali oni. Když můžu uvařit, upéct a předvést se, že už umím umývat okna, zařizovat byt a občas i vytřít podlahu (ale to já ještě moc neumím..vždycky raději řeknu, že jsem zapomněla nebo že jsem už ji stihla zasvinit :D). Mamka nám na víkend naplánovala návštěvu Botanické zahrady v Tróji, kde zrovna probíhá velká výstava Orchidejí - Fata Morgana. 



Na výstavu jsme vyrazili v sobotu kolem poledne, ale když jsme viděli tu frontu na 3 hodiny, tak jsme to prostě vzdali. Nejsme důchodci z kauflandu, abychom "mládí" trávili ve frontách :D, a tak jsme zamířili do Zoo, kde jsem pro změnu byla v sedmém nebi já, že jo. Odpoledne jsme pak zakončili v moji nejoblíbenější restauraci - La torretta na Anglické ulici (u Muzea), kde mají ty nejlepší těstoviny na světě!

V neděli jsme si ale přivstali a jako správní nedočkavci jsme v osm nastartovali káru, abychom tam o půl 9 byli. Fata morgána (výstava orchidejí) sice otvírá až v 9, ale aspoň jsme měli jistotu, že se dostaneme na řadu mezi první skupinkou a nebudeme stát frontu jako na banány.

Pouští se tam vždycky po skupinách (aby tam najednou nebylo moc lidí) a prohlídka trvá cca hodinu. (ale klidně se tam můžete ohřívat i dvě hodiny - je tam totiž fakt vedro, což je vyplatí, když zas začala mrznout #pocasichcipni!). Fotit se tam může a vstupné stojí 150,-Kč s tím, že v ceně je i vstupenka do celé botanické zahrady, která je fakt nádherná - ale spíše až někdy v létě, kdy jsou jednotlivé květiny vykvetlé. 

Určitě doporučuju výstavu navštívit! Stojí za to! I když asi spíše ve všední dny, kdy se člověk může vyvarovat frontám anebo si o víkendu přivstat. Ty sobotní fronty totiž byly šílené. 

Btw: Joo, a jestli mi chcete pochválit fotky květin, tak klidně můžete. Mám totiž pocit, že se trošku zlepšuju. Za takových 15 let už třeba budu profík :D























































You Might Also Like

1 komentářů

  1. Jůůů, ta výstava je opravdu krásná, ale radši na ni chodit nebudu - miluju kytky a možná bych se pak zbláznila a chtěla si je všechny nutně pořídit domů, jak se znám.. :D Ale ty orchidee jsou úžasný, což mi tak připomnělo, že si nějakou brzo budu muset koupit :)

    OdpovědětVymazat