Elektrické natáčky Remington aneb vlny, které vydrží [Recenze]

By 9:44 , ,

Asi před měsícem jsem si koupila elektrické natáčky Remington H5600.
Do té doby jsem byla k natáčkám skeptická - žádné mi vlny neudělaly a byly naprosto zbytečné. Jediné vlny, které mi držely, byly vytvořené pomocí kulmy Remington Ci95 Pearl, ale protože mám raději vzdušnější účes, dost jsem zvažovala, že si koupím i její "tlustou" verzi, protože malé vlny ala ovečka nejsou můj šálek čaje.


Nakonec jsem objevila tyto natáčky a vzhledem k tomu, že se blížil ples Českého rozhlasu, pořídila jsem si je.
Stojí okolo 1199,- Kč (v Tescu často mívají na vlasové fidlátka slevy). Natáček je 20, jsou ve třech velikostech a kromě nich jsou v balení taky klipsy a pinety, které natáčky drží.
 Mají voskové jádro, které má udržet vysokou teplotu a usnadnit a urychlit vytvarování vlasů a výdrž vlnek. 



Jsou elektrické, takže se hodí do zásuvky na cca 10-15minut (dokud nezmění světelné čidlo barvu), jakmile se nahřejou, tak si je namotáte na vlasy a necháte, dokud jsou stále teplé (cca 20minut). Někdy natáčky nechávám déle - třeba když nestíhám :D Na denní používání to je pouze za předpokladu, že se ráno připravujete více než půl hodiny, takže se stihnou nejenom nahřát, ale i vytvarovat vlasy.




Nasazování natáček je fakt snadné. Zvládne to každý (i když ty vzdušné vlny modelek a celebrit stále neumím :D ). Natáčky nejsou horké (pokud je v zásuvce nemáte hodinu, protože zapomenete), takže se s nimi pracuje dobře (ne jak s kulmou). Nepopálíte se, nepopálíte si uši, hlavu ani si nespálíte vlasy.

Výdrž hodnotím jako nadprůměrnou. Vlny vydržely celý ples (lak na vlasy skoro nepoužívám) i do druhého dne. Pokud mi vlny vydrží dva dny, je to zázrak (více dnů neposoudím - myju si vlasy obden). Určitě ale taky záleží na vlasových produktech, které používáte - u hodně regeneračních masek se mi stává, že si vlasy žijí vlastním životem a tvar nedrží. Výdrž ovlivňuje i počasí - ale pokud neprší, nesněží nebo není přehnaně vlhko, tak vlny drží perfektně. Lakovat se nemusí.


Vlasy nemám vysušené, polámané ani se mi nekrepatí. Nevím, na kolik stupňů se natáčky nahřívají, ale určitě to není taková hrůza jako kulma, která má 200°C.




Obrovskou výhodou je, že po jejich sundání si už vlasy nemusíte nijak upravovat - stačí jen pročísnost, prohrábnout a můžete jít. Pokud používám kulmu, nejprve si musím ofinu vyžehlit žehličkou, a pak teprve vlnit. U natáček je to bleskovka - nasadím, sundám. pročísnu a jdu!




You Might Also Like

11 komentářů

  1. Vypadá to fakt dobře, už delší dobu plánuji koupit si něco na vlnění vlasů, je teda fakt , že více přemýšlím o kulmě - té široké, a to hlavně proto, že u těchto natáček si nejsem jistá, jak by zvládly mé dlouhé vlasy, aby to pak ještě hřálo , když natočím celý pramen :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že zvládnou i dlouhé vlasy :) jenom musíš namotat menší pramen na natáčku :) Ony jsou napuštěné nějakou vodičkou, takže teplotu drží tak 20 minut :)

      Vymazat
  2. Wau, krásny výsledok! :) Tieto nátačky som ešte neskúšala, ale vyzerajú skvelo! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem si přečetla nespočet rad jak navlnit vlasy bez zničení a hlavně aby vydržely ale nic mě tak nenadchlo. Toto se mi moc líbí ale já bych na svoje vlasy potřebovala asi tu největší velikost a hodně jich, protože mám vlasy celkem husté a to je potom trojnásobná práce. Z kulmy mě vždycky bolí ruka a ničí vlasy, takže mě to už nebaví.

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že by ti počet natáček mohl stačit. Já jich pouziju ani ne polovinu :)

      Vymazat
  4. Teda, ten výsledek je fakt moc pěkný! A ty šaty taky:D
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  5. nad týmto som veľa rozmýšľala, ale som rada, že som do toho nakoniec nešla :P ale vyzerala si krááásne

    My Supercalifragilisticexpialidocious Diary | Live Better, Love Harder & Cure Hangovers

    OdpovědětVymazat
  6. Na tu recenzi jsem se těšila jako malá :-), asi si ty natáčky pořídím, protože vlásky to dělá opravdu božské!
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Může se používat i na kratší vlasy?

    OdpovědětVymazat