HOME & DECOR - nový kus domova

By 16:08

Když se koukám na minulé fotky HOME & DECOR, přijde mi až vtipné, jak se od té doby všechno změnilo. Zatímco předtím jsme měli první kousky nábytku, teď už máme skoro všechno. S Lukem to je snadné - má stejný nebo aspoň hoooodně podobný vkus na nábytek a celkové doplňky, takže po sobě neštěkáme, že je ten druhý bez vkusu, ale když něco hledáme, hledáme to samé :D 
Stejně jako jsme se okamžitě shodli na bílém nábytku, shodli jsme se i na konkrétních kouscích. 

Konečně jsme se taky zbavili hnědých skříněk, které nám tu majitel nechal a vyměnili je za celou obývací skříň.




Tyto kostky jsou snad nejpopulárnější nábytek vůbec :D Vídám je skoro u každého, téměř všude, ale  nemůžu si pomoct, chtěla jsem je taky :) Jsou z Ikei, což znamená, že je hrozně easy je jakkoliv doladit, pozměnit, doplnit - ať už černou či bílou krabicí, dvířky či čímkoliv jiným.





Kromě nábytku si hrozně užívám i nákup bytových doplňků jako jsou různé hodiny, lampičky, vázy, svíčky. Mezi nejoblíbenější obchůdky patří Pepco, Jysk, Ikea nebo F&F home.







Při nákupu obývací stěny mě ani nenapadlo, že narazím na svoji budoucí kosmetickou skřínku :) A ono jo. Byla tam. Čerstvě donesená z výstavky, v naprosto bezvadném stavu a ještě složená. O takových věcech se ani nediskutuje, a tak jsme ji naložili do košíku a celou noc jsem tak juchala, vybavovala a ukládala svoje nové kosmetické království (o tom zase čekejte článek příště).


Kosmetická skříňka je ideální místo na kytku :D


Co si budeme říkat - potřebuju nový organizér na rtěnky :D Oba jsou z Primarku a celkem lituju, že jsem si tehdy nevzala hned dva ty velké, protože už teď si žádné nové rtěnky kupovat nemůžu :D A to bych potřebovala pár nových odstínů, které mě dostaly v adventním kalendáři od NYX, ale miniaturky už dochází, a tak potřebuju plnou verzi :D 
Jinak jste se mě na insta ptali na cenu - velký box jsem koupila ve slevě za 3 Eura, velký ve slevě nebyl a stál 5 Euro. 

Bílý stojánek na štětce mám z buď z Pepca nebo z Ikei (mám doma celkem čtyři a už nevím, který je odkud - ale dám vám dobrý tip - vypadají krásně i v kuchyni - používám je na vařečky, naběračky a další kuchyňské náčiná)



Největší pomocníky na zimu mám vždycky při ruce



You Might Also Like

6 komentářů

  1. Jak já se těším až si taky budu zařizovat svoje, tak jak budu chtít! :D Máš to moc pěkný Kačí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné to máte :) organizéry jsou super, těším se na budoucí článek o Tvém koutku. Jinak jsem ráda, že Ti ten sprchový krém od Yves Rocher vyhovuje, já ho miluju

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, bílý nábytek je prostě základ! Také ho mám ráda, přijde mi čistý a kupodivu je i lepší na údržbu, než nábytek tmavý. Takový styl se mi moc líbí a s doplňky to mám úplně stejně, ale už se krotím, protože jich mám dost :D

    Sim in the Bubblegum
    Píšu, tedy jsem

    OdpovědětVymazat
  4. pekne nastajlované :) ten organizér na rúže je super vec :)

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám, že má snad stejný vkus jako ty a Luk :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  6. No páni, vypadá to úžasně a ten regál na kosmetiku potřebuji. Mám pouze prťavou komodu, o kterou se dělím se ségrou a ona to má akorát na bordel... :( Škoda komody.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat