Micelární voda Astrid - nejlepší, kterou jsem kdy objevila! [Recenze]

By 9:00 , ,

Krásný pátek!
Dneska tu pro vás mám další recenzi z kategorie Astrid. Když mi přišel tento balíček, doslova jsem juchala nadšením. Všechny odličováky mi zrovna došly, a já měla chuť vyzkoušet něco nového, ale nevěděla jsem co. Že tento balíček bude tím nejlepším, co mi kdy Astrid zaslal, a že se pro produkty budu pravidelně vracet do drogerky, jsem nečekala. Na micelárky jsem totiž hodně háklivá a kritická.



Micelární voda 3v1 SOFT SKIN pro suchou a citlivou pleť. Suchou pleť nemám. Spíše smíšenou. Ale to nevadí. Na vodě mi hrozně vyhovuje, že příjemně voní, není příliš mastná ani "suchá" a že jedním přejetím po obličeji dokázala makeup krásně odlíčit. Oči z ní neštípou, zbytečně obličej nemastí ani nevysušuje. Poradí si i s voděodolným makeupem, což oceňuju! A hravě odlíčí i tmavé a výrazné líčení či matné rtěnky. Lahvička mi vydržela cca měsíc, což je taková klasika. Stojí okolo stovky, ale často bývá ve slevě třeba v Tetě nebo v Tescu či DMku.



Dvojfázový odličovač očí a rtů s obsahem mandlového oleje a určen pro všechny typy pleti. Tento frajer jel se mnou na dovolenou a měl těžkej úkol - odlíčit všech těch 10 vrstev voděodolné řasenky, které se za ten den nakupily. Zároveň jsem od něj potřebovala, aby nevysušoval a nepodporoval tak loupání opálení. Vzhledem k tomu, že na dovolené jsem se odličovala trošku častěji než obvykle (doma jednou denně, tam 2x - oči), doufala jsem, že na něj nebudu alergická, citlivá a že to nějak moje oči neodnesou. Všechny očekávání splnil na jedničku. Perfektně a rychle odlíčil, hydratoval, zanechával pokožku v pěkném stavu, nevysušoval ani nemastil. A já mu musím dát hodnocení 1! Výdrž je cca 2 týdny.


Posledním produktem je tento Beauty Elixir - hedvábný pleťový čistící olej. U tohoto produktu už tak nadšená nejsem, protože nejsem tak úplně cílová skupina. Moje odličování končí buď mlékem nebo micelárkou, pak obličej doodlíčím vlhčeným ubrouskem a pleťový olej je už zase trošku jiná liga. Je pravda, že ho stačilo nanést na obličej, nechat chvilinku působit, a pak setřít tampónkem makeup, ale pro mě je daleko pohodlnější používat micelárku. I když je pravda, že i tento olej je hodně dobrý a kvalitní produkt a určitě si své fanoušky najde, protože odličuje fakt skvěle :)


Shrnuto, podtrženo....tyto odličovací produkty mi udělaly neskutečnou radost a moc ráda se k ním vracím. Už jsem si je dokonce nakoupila do zásoby. Pokud chcete něco, co odlíčí neodlíčitelnou řasenku, tak jsou to právě micelárka a dvoufázový odličovač. Pokud sháníte něco levného, tak taky doporučím právě Astrid :)

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Už musím nějaký produkt od Astrid z této řady vyzkoušet :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Co se týče toho oleje - osobně jsem nad ním tedy moc nejuchala. Koupila jsem ho před časem a při čtení jedné horší recenze na něj jsem si říkala, že to určitě nebude tak zlé, ale postupem času musím uznat, že na tom bylo něco pravdy.

    Třeba to, že vždycky z toho balení tak divně vystříkne, a to i když pod pumpičku umístíš odličovací tampon. :) Olej pak teče i po balení a je tak mastná úplně celá koupelna. :D

    Co mu ale nelze upřít, že vůbec nepálí v očích a docela dobře i odlíčí.

    Když vylepší to balení, možná mu ještě někdy dám šanci.

    OdpovědětVymazat
  3. tak ten dvojfázový a čistiaci olej ma naozaj zaujali :) na oči používam iba dvojfázové odličovače, a taktiež aj na pery keď mám nejaký silný rúž,takže by sa mi naozaj hodil :) ak je navyše ešte takýto skvelý tak paráda :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Mám veľmi rada značku Astrid :) Používam od nej najmä opaľovacie krémy. Túto micelárku som neskúšala, ale vyzerá perfektne!
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Něco málo od Astridu a dost často i ve slevě se nachází i v Penny :) Micelárka vypadá lákavě, ale ted do ni nepůjdu, zrovna jsem si koupila druhé balení Garnieru:-D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Taky už jsem se párkrát u tý micelárky zastavila, ale ještě mi nedošla moje oblíbená od Garnier :D Tak uvidím, pro ce se pak rozhodnu v drogerce, ale tahle micelárka od Astridu mě taky zaujala :)

    OdpovědětVymazat