Jak jsem dospěla v oblékání

By 12:00 , , , ,

Přeju hezké úterý!
Právě asi vysedávám na letišti a trpím cestovní horečkou! Pokud mi teda to letadlo neuletělo - posledních pár let totiž trpím strachem, že mi nějaký dopravní prostředek uletí/ujede. A tak jsem ve chvíli většího cestování vždycky nervózní a protivná jak lenochod v přechodu. Nervózně si podupkávám jak pásovech ze Zootropolisu (viděli jste Zootropolis a tu scénu na úřadě? :D moje oblíbená!) a nikdo moc na mě nemůže mluvit!

Dneska tu pro vás mám outfit....
Zrovna nedávno jsem koukala na svoje fotky ze začátku blogování...a musím říct, že za ty 3 roky jsem se fakt změnila:) Zatímco dřív jsem všechno hrozně hrotila do detailů, milovala barvy, v dnešní době preferuju spíše jednoduchost, pár barev, krajku a podobné střihy oblečení. Na srovnání můžete kouknout třeba TADY nebo třeba TADY či TADY
Jak říká Luk - dřív jsem byla slečna, teď jsem žena....a jak říká mamka: "oblíkám se už jak Luk"(takový ten trapný pocit, když jdeme ven a oba máme na sobě stejné tričko - akorát jedno je z dámského oddělení H&Mka, druhé je pánské!) .:D 
Těžko říct, co je/bylo lepší. Když jsem si ale zkoušela vzít něco ze starších kousků na sebe, vůbec jsem se v tom necítila. Už jsem zkrátka někde jinde. Teď u mě dominuje jednodušší oblečení a výrazná rtěnka.



Tento outfit jsem na sobě měla v den, kdy za mnou přijela Luci..a v podstatě to je jeden z mých nejoblíbenějších oblečků. Khaki kalhoty zbožňuju - jsou příjemně volné, nikde netlačí a není v nich vedro ani v létě. Tílko s puntíky i bílé tričko mám z letošních výprodejů z H&Mka, boty jsou z F&F, kabelka z Calliope (opět mě chytla taková ta mánie, kdy mám jeden kus doplňku a už nechci nosit žádný jiný).

Kalhoty - Stradivarius, boty - F&F, tílko + oversize triko - H&M, náušnice - F&F, kabelka - Calliope












You Might Also Like

6 komentářů

  1. Jsi kočka, Kači :) Teď se oblékáš skvěle ;) Já mám také nejraději jednoduchost a hlavně černou a obyčejná trička.
    Černé šaty ze Zootu & lodičky na louce


    OdpovědětVymazat
  2. No ja som sa tiež posunula v obliekaní, niekedy tie outfity trochu hrotím do detailu, ako si to nazvala ty, ale nie vždy. Ja som skôr prišla na to, že zbožňujem sukne, mám rada skinny džíny, opätky ma nikdy neprestali baviť a zistila som, že zbožňujem mať v šatníku úplne mimo veci...niečím zaujímavé aspoň nejakým detailom :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný outfit a moc ti to sluší 😉
    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  4. Koukala jsem na ty fotky a je fakt, že teď se oblíkáš úplně jinak, na druhou stranu móda se mění, na můj vkus někdy až moc často, a tak je logické, že i my se měníme. Když se na tebe ale podívám, tak stylem jsi to pořád ty, vždycky sis zakládala na make-upu a vždycky jsi to s ním uměla, výrazné doplňky a ty tvoje náramky ti taky zůstaly a mění se jen to oblečení. Pořád máš pro mě styl, jsi zajímavá a jsi svoje a to se cení! :-*

    OdpovědětVymazat