Jak mi opice olizovala objektiv

By 11:00

Přeju krásné pondělí :)

Poslední dobou mám pocit, že nic nestíhám - články na blog píšu, když jím nebo čekám až mi uschne lak na nehty, fotky upravuju skoro za pochodu, vlasy si fénuju u sporáku, abych u toho mohla druhou rukou míchat oběd a maily a korespondenci vyřizuju zásadně v MHD :D Opravdu bych potřebovala, aby den měl 30 hodin a já stíhala jak práci, tak školu, uklízet, vařit, nakupovat, dělat blog a zároveň dostatečně často vídat rodinu a kámoše a občas si udělat i nějaký ten výlet.



O víkendu jsem byla v práci - na hradu Točník v rámci festivalu České hrady. Na fesťák jsem se hrozně těšila, ale počasí nám to celkem zkazilo - 13 stupňů a celodenní déšť není zrovna to, co by člověk chtěl zažívat na fesťáku na louce, a tak se z celého areálu stala doslova bahenní lázeň :D kdo nebyl špinavej od hlavy až po paty, jako by nebyl :D  Ale slyšela jsem svoje milované Mandrage, takže jsem vlastně spokojená:) Jen nevím, jak to bahno dostanu z auta a všech svých bot :D auto asi do pračky nenarvu, noo :(

Minulý víkend jsme ale s drahoušem měli poměrně nabitý. Měli jsme jet do Norimberku, ale na poslední chvíli nám zrušili zájezd, a tak jsme se rozhodli, že si uděláme výlet do Plzně. Nikdy jsem tam nebyla a navíc je v Plzni ZOO..ehm...ehm..zase ta moje zvířecí uchylka No co...někdo má rád děti, někdo chodí na výstavy, jiný do hospody a já jsem milovník zvířátek a kdyby to bylo na mně, nejraději bych doma měla minimálně deset různých zvířat - od koček, po opičky, moje drahé osmačky degu, až po lenochoda a mývala ♥





Co vám budu říkat..zamilovala jsem se!! Tentokrát do malých kosmanů, kteří mají volný výběh a už se moc nebojí, takže jedem mi skočil na tričko a zuby nehty se držel mého foťáku, protože jak jsme pochopili později - miloval moderní techniku - po každém, kdo si ho fotil, skákal, olizoval mu displej mobilu nebo se mu ho snažil ukrást :)






Za zmínku taky určitě stál výběh velbloudů, kde byla možnost si vyzkoušet, jak se na takovém velbloudkovi jede - ale na to jsem neměla odvahu a moc bílé oblečení, a tak jsem ho jen podrbala pod krček, po vláskách a spokojeně odešla.





Na celé Plzeňské Zoo se mi líbí, že je spojená s botanickou zahradou. Všude jsou různé rostliny, zvířátka a celkově je areál hrozně velký a plný zvířat - třeba takový hadí pavilón je určitě největší, který jsem kdy viděla (ano, málem jsem si tam ukákla..díky bohu, že kobra královská spala a nešla na nás hodit očkem, jinak bych musela nosit pampers ještě teď!) Taky vás některé zvíře natolik děsí, že když ho vidíte, chytáte panické záchvaty až se vám chce brečet?



bílý přerostlý krysák z Austrálie



Pan frajer s čírem. U jeho výběhu jsem seděla tak dlouho, dokud nevylezl z nory :D


každý holt čumí, jak to umí


You Might Also Like

6 komentářů

  1. Tie opičky sú rozkošné! :D Krásne fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou naprosto krásné fotky a ta opička má opravdu asi ráda technologii :D. Jinak vám to spolu moc sluší! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. Jééééé, já chci toho kosmana domů :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to ste mali pekný výlet, ja so už ták dlho nebola v Zoo.. :) Inak ani ja nikdy nič nestíham a musím povedať, že ja by som potrebovala aby den mal minimálne 35 hodin :D ja som tiež vždy vo švungu a nikdy nič nestham :D

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Já to bahno z bot pořádně nevyprala, možná to bylo tím, že jsem měla světlé boty. Ale hooodně staré boty, takže to vlastně nevadí a už teď mám jasnej osud. Budou to fesťákové boty! :D a z oblečení to šlo v pohodě :) jen z toho auta nemohu posoudit :DDDD
    ZOO v Plzni je krásná, už jsem tam taky párkrát byla :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  6. No vidíš to, teď jsi mi připomněla, že jsem letos v ZOO ještě nebyla, to by se mělo napravit.:-D jinak docela koukám na ty velbloudy a ty opičky, to se jentak nevidí volně:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat