Tekuté oční linky Kiko super colour [Recenze]

By 11:45 , ,

Kiko je italská značka, která je spíše dostupná v zahraničí anebo ji taky můžete sehnat na českém eshopu www.kikolady.cz.
Je trošku škoda, že u nás nemá prodejny, protože se jedná o kosmetiku skutečně kvalitní. Sama jsem si pořídila už několik stínů, řasenky, tvářenku, laky na nehty a teď i barevné oční linky..



Linky mám v odstínech 102 - hnědá (lehce třpytivá), 107 - modrá (matná) a 113 - olivová (třpytivá). Linky stojí 6,95 Euro - tzn. do dvou stovek a mají 1,7ml. Nanáší se klasickým tenkým štětečkem. Ačkoliv nejsou voděodolné, nerozpíjí se a na očích zůstanou celý den (pokud nespadnete do vody, že jo nebo pokud nechytnete záchvat pláče) a dokonce i celou noc :D (párty, absolutní lenost se večer odlíčit, což se nědělá, že joo :D).


Se štětečkem se velice dobře pracuje - akorát linky trošku déle schnou. Všeobecně doporučuju, pokud používáte kleštičky na řasy, abyste si prvně řasy nadzvedli kleštičkami a následně až nanášeli linku - někdy se mi stalo, že linka dostatečně nezaschla, a tak se obtiskla na kleště. 


Pigmentace je velice příjemná - stačí jedna rychlá vrstva, nemusíte linku dodělávát několikrát. Jakmile barva zaschne, drží.  Nerozmaže se ani když přes ní blendíte oční stíny :) Odstínově je ale nejvýraznější modrá 107 - hnědá i olivová jsou velmi jemné a ne příliš výrazné.

Na léto jsou tyto linky jako dělané - ať už svou barevností nebo i výdrží. Navíc jsou dostupné v 10 odstínech - ať už ve zlaté, růžové nebo fialové.

Se štětečkem se naučí manipulovat snad uplně každý, je to snadné :)


Celkově linky doporučuju - nenašla jsem na nich nic, co by mi vyloženě vadilo, proč bych je odmítala nosit. Oživí každé líčení, příjemně se nanášejí, drží a jsou za dobrou cenu. Na to, jak vypadají na očích se můžete podívat níže :)
Olivová linka

Hnědá linka

Modrá linka

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ta modrá linka je úžasná, hrozně se mi to na tobě líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Linky vypadají zajímavě :) já mam jedny modré od NYXu, nejsou to Vividky, jsou ve fixe, ale pracuje se mi s nimi hůř...

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat