Blogerská akce se značkou Astrid

By 12:53 ,

Ahoj Ahoj:)
Kdo mě sleduje na instáči, asi už postřehl, že jsem ve středu zavítala do Prahy na blogerskou akci s Astridem:)
Pozvaných blogerek bylo málo, pět, a tak to beru jako hroznou poctu. Díky akci jsem se konečně seznámila s Veru a Marki z Life by Peggie...


Jediné, co na cestování nemám ráda, je cestování :D Nebaví mě sedět 4 hodiny ve vlaku. A nejraději bych tento čas projedla nebo prospala, čehož si všimli na cestě zpátky i moji spolucestující, když jsem do sebe cpala jedno jídlo za druhým, a pak se trápila výčitkami, co si o mně pomyslí :D

S holkama jsem se sešly ve vlaku, Marki jela z Ostravy, Veru z Pardubek. No a když jsme úspěšně dojely na vlakáč, pustily jsme se do zkoumání Prahy. Všechny tři máme orientační smysl rozbitého kompasu, takže si asi umíte představit, jak to vypadalo, když tři splašené slépky lítaly tam a zpět, pořád něco fotily, ale ani pořádně nevěděly, kam jet.



Akce se konala v The Senses. No a interiér mi padl do oka, načerpala jsem dost inspirace, jak si jednou zařídit svou vlastní domovinu :)

Akci moderovala Lucie Křížková Váchová no a hlavní tváří celé této značky je Tereza Maxová. Modelky jdou mimo mě, nemám žádnou oblíbenou, všechny mi připadají stejné a moc hubené. Nicméně když jsem viděla Terezu Maxovou, celkem jsem ji záviděla, jak perfektně vypadá ve svýh 45. Tak dobře nevypadám ani já - o 20 let mladší :D 






No a nyní přichází chvíle, kdy tady všichni budeme slintat nad jídlem :D Bylo hrozně dobré...hlavně ten poslední zákusek..pokud se jednou budu vdávat, tak chci, aby on byl mým manželem :D










V rámci doprovodného programu jsme si mohli nechat nakreslit vlastní portrét, a tak jsem toho musela hned využít. Moje babička bývala malířka, kreslila nádherně, ale NIKDY se jí nepovedlo mě nakreslit..ani tetě ani mamčiné kamarádce, která taky kreslí. A tak jsem se rozhodla, že otestuju toho šikovného hocha. Ze začátku se podivoval, že je to zvláštní, že mě nikdo nenakreslí, nakonec mi dal za pravdu a řekl, že jsem hrozně složitá :D No jo, jsem komplikovaná žena po všech ohledech. Já vím.





Astrid nám představil novou řadu výrobků - Beauty Elixir, která obsahuje vzácné oleje. Řada je určená hlavně ženám 35+, ale těšit se můžeme i na micelárky či pleťový olej. Na konci jsme dostali i pořádnou taštičku plnou produktů, takže se už nemůžu dočkat, až je otestuju!











A když jsem mluvila o božském interiéru, tady máte pár fotek ♥














No, upřímně..jak se mi na akci moc jezdit nechtělo a přemýšlela jsem, že to na poslední chvíli odvolám, nakonec to byl přesně jeden z těch dnů, kdy člověk zapomene na všechny problémy, trápení, co ho čeká..a hrozně si užívá v tom pravém holčičím světě plném kosmetiky, srandy, jídla a blogerek :) Byla to hrozně zajímavá zkušenost. Takže Astridu moc děkuji za pozvání. A hlavně jsem se taky mohla vyřádit ve focení :) I když furt nechápu, proč fotky vypadají ve foťáku a na mobilu tak božsky a v noťasu jsem z nich zklamaná :D Na léto si naordinuju nějaký fotokurz!










You Might Also Like

6 komentářů

  1. To s tím tvým portrétem je zajímavý :D, ale mně přijde, že tě namaloval poměrně dobře :). Jinak akce musela být super, už jsem o ní četla na blogu Veru. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. už som čítala o tomto evente aj u ostatných dievčat :) vyzeralo to tam skvele! to prostredie a jedlo :) bolo o vás naozaj super postarané :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, Vy jste se měly

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. :D tak jsi mě pěkně pobavila :D . Na gaučíku Ti to moc sluší, modelko jedna :* ten den byl báječnej ♥ a nemůžu z té fotky našich portrétů, ta taková hezká a já taková nooo :D

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, o akci už jsem četla, vypadá to super, a asi jste si to pořádně užily :) Taky bych se často nejradši ze všeho vymluvila, a pak je to super!

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat