Astrid - Chladivá masážní emulze, tělové mléko a hydratační krém na ruce [Recenze]

By 17:30 , ,

A dneska pro vás mám další souhrnnou recenzi přípravků značky Astrid, se kterou spolupracuju:)
Tentokrát se zaměříme na podzimní tělovou péči - tzn. na krémičky!  :) 


Od Astridu to už je třetí balíček věcí, který mi k otestování přišel! A pokud chcete vědět, jaký mají CC krém, nezapomeňte kouknout na RECENZI.
Dále jsem pak testovala přípravky na obličej. A také opalovací krémy, na které můžete kouknout ZDE



První věcí je Vyživující tělové mléko s avokádovým olejem, které se stalo mým absolutním favoritem. Je určeno pro suchou pleť a má zaručovat 48h hydrataci.
Na suchou pokožku příliš netrpím, ale pokaždé, když si oholím nohy, je nezapomenu přetřít tělovým mlékem, protože po holení jsou vždycky sušší. Na mléku oceňuji, že je velice jemné, snadno se vsákne, není mastné a hlavně nádherně voní. Vůně je příjemná a hlavně jemná. Nebije se s parfémem a nebolí z ní hlava - takže to není žádná chemická hrůza!
Líbí se mi, že nohy poté zůstanou jemné a lesklé, nešupinkují se (ale bacha! nejsou mastné ani lepivé na dotek! Krém jsem používala v dobách, kdy jsem byla hodně opálená a musím říct, že hodně pomáhal s loupáním kůže)
Krém má 250ml, takže je dost velký a seženete jej asi za 60 Kč:)

TIP: pokud si krémujete nebo jakkoliv masírujete nohy, nezapomeňte postupovat zespodu nahoru. Nikdy je nenatírejte naopak! Radil mi to masér na lymfatické masáže! Špatným mazáním se mohou nohy zbytečně zavodňovat. Článek o mých zkušenostech s lymfatickou masáží naleznete Lymfatické masáže proti celulitidě


Dalším produktem je Hydratační krém na ruce pro normální a suchou pokožku, obohacen kakaovým máslem. Psala jsem to tu už několikrát, říkám to i teď - na podzim a v zimě mám ruce hrozně moc vysušené a někdy až popraskané, takže bez krému a rukavic skoro nevycházím z domu. Tento hydratační krém mi prozatím bohatě stačí. Uvidíme, zda bude ideální i pro kruté zimní dny, nicméně v rámci balíčku "podzimní péče" splňuje svou funkci na jedničku. 

Nemastí, snadno se vsákne, příjemně voní, nevysušuje, hydratuje. Pokud ale pracujete v pracovních rukavicích nebo s barvami na obličej či ve velké míře s čistícími prostředky, je třeba sáhnout po něčem ještě víc hydratačním. Na průměrně používání je ale ideální. Navíc je fajně malý a vejde se do kosmetické taštičky!



Chladivá masážní emulze je poslední ze tří produktů, které si dneska beru na paškál. Ehm. A ze všech tří produktů mi vyhovuje nejméně. Proč? Asi proto, že v současné době moc nesportuji. Vlastně vůbec, takže to na 100% neposoudím. Nicméně jsem emulzi dala na prozkoušení taťkovi a jeho názor? Příjemně chladí, hezky se nanáší, jemně voní, ale něco, bez čeho by se nedalo žít, to není. Proto si myslím, že názor na tento produkt je silně individuální a každý by se měl rozhodnout sám, zda mu vyhovuje nebo ne. Někdo ho potřebuje, jiný ne. 



You Might Also Like

3 komentářů

  1. a neštípe ten krém na oholených nohách? Já s tím mám u některých krémů docela problém... Jinak ta masážní emulze se dá použít i na uzliny, když mám mandle otéklé,vždy sahán po nějaké takové emulzi a namažu krk, který přes noc zabalím do šátku, společně s pastilkami či něčím podobným je to ideálka:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ee, krém je jemňoučký a příjemný :) Ooo..tak to děkuji za tip :) ted během chřipkové sezony se to hodí :)

      Vymazat
  2. Skvelý článok, telové mlieko vyzerá dobre a hneď bežím čítať článok o masáži, lebo o tom natieraní zo spodu na hor som teda ešte nepočula :)

    OdpovědětVymazat