New in - Things can't make you happy....but...

By 10:29 , , , , , , , ,

Před nějakou dobou jsem si řekla, že je na čase omezovat nákupy. Nová kabelka či sedmdesátá rtěnka vám nemá šanci zlepšit život, který žijete, stejně jako neovlivní zda jste šťastní - teda pokud vaše jediné životní štěstí nejsou nákupy a materiální věci. Což u mě neplatí. A i když se nákupům snažím vyhýbat (protože teď mám prostě období, kdy z materiálních věcí, které si sama koupím, nemám radost), přece jenom nějaké novinky u mě za poslední 3-4 měsíce najdete - buď to jsou věci, které mi byly poslány na recenzi, dostala jsem je nebo jsem je zkrátka potřebovala.

Boty - ALDO, psaníčko - Dorothy Perkins

Nejkrásnější věcí, co jsem dostala, byly tyto nádherné sandálky a psaníčko ze Zoot.cz! Obojí mi nadělil přítel a upřímně řečeno se už nemůžu dočkat, až tuto dokonalou dvojku půjdu vyvětrat! :) Hezčí boty ve své sbírce ještě nemám!


štětce - Lidl, balzám na rty - Yves Rocher, BabyLips - valentýnská kolekce, sérum na růst řas - Realash

Štětce na líčení si většinou objednávám z Ebay, ale taky používám ty z Avonu, ELF, BrushArt.... teď jsem sáhla po limitce z Lidlu a musím říct, že jsem spokojená. Stály 149,- a jsou hrozně příjemné na dotek!
Bio balzám na rty od Yves Rocher jsem dostala od mamky. Není špatný, ale celkově mám raději balzámy v tužce, jelikož se lépe nanášejí. Tento Yves Rocher na druhou stranu příjemně voní a hydratuje. Takže palec nahoru:)
BabyLips jsou mými nejoblíbenějšími balzámky vůbec, a když se mi během týdne 3 balzámy rozbily (obal nebo se zlomily), koupila jsem si tuto valentýnskou limitku za 59,- Nejkrásnější na ni bylo malé srdíčko na špičce balzámu:)
Realash sérum na řasy jsem dostala v rámci spolupráce, a zde můžete kouknout na GIWEAWAY, kterou jsem pro vás připravila. Momentálně jsem ve fázi zkoušení a rozhodně se můžete těšit na UPŘÍMNOU recenzi:)

Štětce Lidl, Bio balzám Yves Rocher, pánský šampon Alpecin.

Šampon Alpecin jsem si pořídila, jelikož mi zase začaly padat vlasy (resp. vždycky je někde přiskřípnu, zapomenu, zalehnu, jsou mi zalehnuty). Sice se jedná o šampon pro muže, ale zatím jsem s ním nadmíru spokojená. Ale uvidíme za měsíc a půl (má se testovat 2 měsíce). Určitě napíšu recenzi. Seženete ho v lékarně a stojí okolo 170,-
Kadeřnice sice byla v šoku, že ho používám, ale mně se zatím osvědčil, a i když neobsahuje žádné vyživující látky, nanáším při každém mytí aspoň vitamínový kondicionér a vlasy ochráním termosprejem a olejíčkem Alcina


Když jsme u těch vlasů, tak vám tady ještě ukážu "skromnější" sbírku nových přípravků, které jsme si s mamkou koupily u kadeřnice. S Alcinou mám poměrně dobré zkušenosti, proto jsme tentokrát sáhly pro řadu na barvené vlasy - Alcina conditioning shampoo & conditioner, Alcina Olejový elixír Nutri Shine a Termosprej Natural – pro přirozené zpevnění.
Pocity? Pokud si vlasy umyju večer a jdu spát, ráno není šance, že by vlasy měly nějaký tvar a držely by. Bohužel. Takže pokud chci použít tento ochranný šampon, musím si vlasy umýt a následně vyfénovat do nějakého tvaru. Kondicionér mi vyhovuje, šampon zase tolik ne. Ale termosprej i olejíček si musím opravdu pochválit. Každý z produktů stojí okolo 2-3 stovek.

Sérum na růst nehtů, sérum na růst řas, tělové mléko - vše Lidl

Pokud jste šli mrknout na francouzský týden do Lidlu, kromě makronek jste určitě museli narazit i na stojan s kosmetikou La Luxe. Já si od nich pořídila tělové mléko, jelikož mi všechny docházejí. Sérum na řasy (které budu používám po otestování Realashe) a sérum na růst nehtů. Ceny všech výrobků byly spíše symbolické, takže zázraky neočekávám. Sérum na řasy 59,- sérum na nehty 39,- a tělové mléko 79,- (aspoň teda myslím)


Laků na nehty mám sice hromadu, ale co mi chybělo, byly nějaké světlé odstíny vhodné na ples - nakonec jsem sáhla po mini balení laku Joli (Teta drogerie, stojan Flormar) a i když to měl být lak na jednu akci, nakonec se z něj stal můj oblíbenec - perfektně kryje, neloupe se, rychle schne a cena byla 29,-!!


O Batiste šamponech asi nic moc říkat nemusím. Koupila jsem si svoje čtvrté balení a jsem spokojená. A nejenom já, ale i mamka, která si ho tajně půjčuje:) Díky nim si už nemusím mýt vlasy denně :)



K Vánocům jsem od mamky dostala balíček z Dekorativka.cz. Objednala jsem si tam mimo jiné i tyto úžasné stíny od Sleek - Oh so special! Rozhodně to ale není moje poslední paletka od Sleeku. Hnědé matné odstíny používám téměř denně a růžovky jsem si totálně oblíbila, i když jindy na růžovou vůbec nejsem.
Nude rtěnka od Rimmel - Kate mě poměrně zklamala. Vzhledem k tomu, že Heidi od Astoru se přestala vyrábět a nově mi došla i 602 od Astor, pořídila jsem si tuto tělovku od Rimmel, ale spokojená nejsem. Vysušuje a barva je prostě divná.
Oční stíny v tužce Jordana se zdály být perfektní koupi na denní nošení, což se bohužel moc nevyplnilo. Ale na plesové líčení ji určitě využiju.


Bronzer od W7 jsem také objednávala na dekorativce.cz, a už teď vám říkám, že žádný jiný bronzer už nechci. Vyhovuje mi dokonce více než Maxi bronzer od Rimmel.


Dalším oblíbeným produktem je tato The Honey Queen tvářenka od W7. Je prostě krásná, vydrží na obličeji celý den, není přehnaně pigmentovaná a ta krabička je naprosto k sežrání. Navíc stála jen 129,-

Boty - CCC, kabelka ??

Žluté psaníčko jsem dostala od mamky, takže nevím, kde přesně jej koupila (tipuju, že v Polsku na trhách). Myslím, že na jaro bude ideální. Jenom je škoda, že se mi nehodí k žádným plesovým šatům, a tak jsem ho zatím nemohla vynosit.


Dalším úlovkem byly tyto podzimní semišové kozačky Tamaris. Při koupi jsem z nich byla naprosto unešená. Z původni ceny 1790,- je zlevnili na 790,- a vzhledem k tomu, že s Tamaris mám zatím jen ty nejlepší zkušenosti, musela jsem si je pořídit. Bohužel mě ale zklamaly. Pohodlné jsou, ale jen první hodinu, hodinu a půl. Pak člověk začne neskutečně trpět. Navíc jsou elastické, a tak mi na silonkách kloužou. Podpatek je sice pohodlný, ale míle v nich nenachodíte. 


Úlovkem století jsou ale tyto podzimní kozačky nad kolena. Jsou krásné, pohodlné (chodila jsem v nich i po horách :D ), podpatek přijatelný a chodí se v nich jako v papučkách. Stály mě okolo 1000,- (sleva, no jo) a koupila jsem je v nějakém kamenném obchodě v Polském Těšíně, v centru města (něco jako Reno).

You Might Also Like

25 komentářů

  1. Samy krasny boty, skoda, ze kozacky nejsou pohodlne, protoze jsou nadherny.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Ty boty od přítele jsou fakt boží! :) a všechny ty tvoje novinky, ty jo! :)

    eL

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné úlovky :) Samé boty tyjo!!! Jinak tu tvářenku od W7 si plánuji taky pořídit, koukala jsem na ni na galaxii přání :) Mám už od W7 v podobném balení jednu, která mi dochází a je naprosto peckovní!

    OdpovědětVymazat
  4. Boty - všechny úžasný. :) Těch není nikdy dostatek a k těm prvním, přítel dobře pořídil ;). Paletku bych chtěla už taky nějakou pořádnou.:) A baby lips balzámy jsou fakt super, i když pořád mám jen jeden :-D

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, BabyLips je klasika. Vyzkoušela jsem už tak polovinu ze všech příchutí:)

      Vymazat
  5. Suché šampony od Batiste miluji!! Neonové psaníčko je hezké!

    OdpovědětVymazat
  6. Semišové čižmy sú nádherné, jedny aj druhé, pokiaľ neprší tak sa dajú nosiť a vyzerajú úžasne, omnoho krajšie než klasické kožené čižmy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já osobně moc lesklé kožené kozačky nemusím. Mám raději semiš:) I když není tak praktický jako kůže:)

      Vymazat
  7. Ale tolik nadhernych bot. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno moc krásné! Nejvíc se mi líbí kozačky nad kolena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, mně taky! :D už bez nich neumím fungovat :D jsou základem mého šatníku:)

      Vymazat
  9. Tu valentýnskou limitku Babylips jsem tak chtěla, ale celkem pozdě a už jsem měla smůlu protože byla všude vyprodaná :( A paletku Oh so special mám taky a nemůžu si ji vynachválit :)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  10. Kozačky nad kolena a modré sandálky jednoznačně vedou :)

    Poshlife

    OdpovědětVymazat
  11. Ty máš spadeno na boty, což? Ty šedé a předposlední jsou krásné, žlutá kabelka též. Stojánku s kosmetikou jsem si v Lidlu vůbec nevšimla, zřejmě nekoukám. Mrzí mě že mi sada štětců v Lidlu utekla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš, že ani ne? Na boty si moc nepotrpím, ale mám nějaké "vadné" nohy :D a třeba na léto musím mít tak patery boty, protože každé mě odřou a otlačí na jiném místě, a tak je to třeba střídat :D

      Vymazat
  12. Tyjo, o štětcích z Lidlu vůbec nevím :O Nevíš, jestli je ještě mají? :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná někde ještě budou:) Zkus kouknout po Lidlech,které nejsou ve velkých a frekventovaných městech:)

      Vymazat
  13. Kači Alpecin bezne používají i zeny, ja uz mam několikáté balení a ted si uvědomuji, ze jsemna nej dokonce kdysi i psala recenzi ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Všecku kozmetiku bych hned brala! Krásne úlovky! :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Tééda to je, ale pěkná sbírka super věcí!
    Beauty by K. - soutěž

    OdpovědětVymazat
  16. Tyto krásné botky jsem si taky objednala, ale musela je vrátit, jelikož jsou nepoužitelné:D Teda pro mě....v Olomouci vůbec ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím ty Aldo modré nádherné...

      Vymazat
    2. Ano, to souhlasím. Po Olomouci je asi moc nevynosím, ale v Havířově by to takový problém být neměl:) Navíc jsou tak krásné, že je nejspíš budu mít hlavně na nějaké společenské akce a tak:))

      Vymazat