Makeup Revolution - Paletka Flawless [recenze]

By 20:27 ,

Paletka Flawless od Makeup Revolution je moji druhou paletkou této značky. Objednala jsem si ji na parfums.cz asi měsíc po Vánocích. Od té doby ji používám téměř denně, takže by se dalo říci, že už ji mám pořádně otestovanou. Proto přichází ta správná chvíle na recenzi, kterou jsem vám slibovala už na Instagramu.


Cena této paletky je 411 Kč, má 16g a seženete ji buď na parfums.cz nebo na oficiálních stránkách Makeuprevolution.cz. Obsahuje neutrální odstíny včetně zlaté, stříbrné (ať už matné nebo třpytkované), hnědé. Každý ze stínů má svůj název :) Mě nejvíce uchvátily střbrné a zlaté odstíny, ale kupodivu taky růžová a vínová :)

  • Balení:

Paletka má 16g, což je jenom o 2g více než kolekce Iconic 1-3. Nicméně obsahuje 32 různobarevných stínů, které jsou laděny do neutrálních a nejvíce využitelných odstínů (zlatá, hnědá, nude, černá)
Paletka má plastový obal a obrovské zrcátko. Celková konstrukce je poměrně dost pevná. Pokud bych ji měla srovnat třeba s ELF paletkami, je daleko kvalitnější a i když mi už nejednou spadla, nerozbila se.


  • Konzistence

Stíny jsou práškové. A ano, na instáči jsem psala o tom, jak jsou báječné pigmentované a nepráší, ale abych byla zcela upřímná, trochu jsem to za ty měsíce používání přehodnotila. Pigmentace je hodně dobrá (srovnatelná s Iconic 2, jejíž recenzi si můžete přečíst ZDE. Taky doporučuji nanášet stíny namokro), ale co mě dost mrzí je, že paletka dost práší (asi jako většina paletek, které jsem zatím vyzkoušela).
Některé stíny mají třpytky, jiné jsou matné. Já víc využívám ty třpytivé.

Nejvíce využívané stíny jsou hightlife, Angel (první řada). Dále pak je strašně pěkný odstín Barely Pink, Shimmer Heart, Red night a Burgundy nights.


  • Výdrž
Šalala - celodenní. To je to, co na Makeup Revolution miluju. Oči mi vydrží nalíčené celý den, celou noc. Celou párty. Celý ples. Celý den ve škole. A dokonce i fitko (když do něj běžím nalíčená ze školy)!
  • Klady x Zápory
* Odstíny - jsou úžasně využitelné. Přirozené. Ideální na denní i noční líčení - zkrátka na každou příležitost. Každý si najde to své. I když bych asi víc ocenila, kdyby paletka obsahovala více třpytivých stínů, protože oči nádherně prozáří.
* Výdrž - To se ráno probudíte po divoké párty a stále vypadaté, jako kdybyste se zrovna nalíčila (vím, že se mám večer odličovat, ale párkrát se už stalo. Všichni jsme občas lenochodi, že ano)
* Cena - velice příjemná. Já sice paletku kupovala ještě za předchozí - nižší cenu, něco okolo 370 Kč, ale i 411,- je příjemná cena na to, jak je to kvalitní kus dekorativky
* Balení - je pevné a skvěle skladné! Většina mojich paletek už vypadá dost tragicky a stydím se je někom ukazovat - rozbité stíny, ulomený kus obalu, vybité zrcátko. Ale tato paletka stále vypadá jako nová :) Oceňuji i velké zrcátko, které tomu dodává eleganci.

* Zápor? Stíny práší víc než bych chtěla. Není to nic hrozného, ale občas jsem si už dost vyčítala, že prvně nanáším makeup a následně až stíny. Protože trvalo dost dlouho, než jsem dostala stíny dolů z tváře.
* Nedostupnost - je to nejspíš pouze moje zbožné přání, ale fakt bych moc ocenila, kdyby MUR mělo svoji kamennou prodejnu nebo stojány s touto kosmetikou.

Fotka z nedávné doby - zde můžete vidět, jak jsem se stínama "pohnula" :D 



You Might Also Like

18 komentářů

  1. Tahle paletka vypada paradne, moc se mi libi vsechny odstiny, takove barvicky bych take dokazala vyuzit na kazdodenni noseni i na nejake vyraznejsi :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Na této značce se mi také velice líbí to balení, je pevné a vypadá velmi dobře :) Do této paletky bych hned šla, mám ráda nude a hnědé odstíny a musí se s ní hodně dobře kombinovat a stínovat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta paletka vypadá fakt skvěle, i když já zrovna teď sháním nějaké matné, klasické, univerzální stíny. A nemůžu sehnat! :D

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  4. Ta paletka je fakt bombastická! Už nějakou dobou přemýšlím nad nějakou paletkou od Makeup Revolution, nicméně stínů mám doma docela dost, a poslední dobou se jimi ani tolik nelíčím, tak zatím tuto investici odsouvám :D ale snad do budoucna také budu nějakou vlastnit ♥

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  5. Paletka má moc pěkné odstíny. Ale já radši preferuju matné stíny. Momentálně mám paletku UNDRESS ME TOO od Makeup Revolution London :) A jsem s ní nadmíru spokojená :) Mám i druhou od této značky a to velmi pestrou (matnou), která má odstíny snad všech výrazných barev a je skvělá na různá crazy líčení :)

    Monča

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám od nich taky jednu paletku, některé matné, některé třpytivé a jsem s ní spokojená. Jak píšeš drží to celý den, ale jen by to mohlo trochu méňě prášit. Poslední dobou jsem začal používat černý odstín a ten mě teda rozčiluje :D Když si musím už namalovaný obličej čistit od těch černých šmouh (které samozřejmě udělám když se to snažím oprášit) Ale jinak poměr cena/kvalita myslím že OK =)

    OdpovědětVymazat
  7. Paletka vypadá fakt skvěle! Já mám od nich Essential Mattes 2 a jsem s ní moc spokojená! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ešte som túto značku neskúšala, ale paletka vyzerá úžasne :) Aj keď zvyčajne hľadám aj modrú, táto škála farieb vyzerá perfektne. A je aj príjemné, že sa to nerozbije, keď padne na zem, lebo už som musela vyhodiť niekoľko tieňov len preto, že padli na zem.... A aj to zrkadielko je neuveriteľne praktické :))
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  9. vidieť, že dosť práši, ale odtiene sú veľmi pekné, ja by som však nevyužila toľko tmavých tieňov :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  10. Tvůrcivybraliskvělé odstíny, to je pravda.:) Ještě bych tě ráda pozvala na můj blog věnovaný modelingu, zdravým i nezdravým receptům, módě a cestováni! www.jojovictus.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Paletka vypadá fakt dobře, sama za sebe vím, že bych každý jeden odstín využila :D

    BayaChick

    OdpovědětVymazat
  12. Ta paletka má opravdu překrásné barvy, kdybych si někdy nějakou pořizovala, tak určitě v takových odstínech! :) A i ta cena je skvělá :).

    http://esveronica94.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. To jsou vážně nádherné barvy, toužím po takové paletce, ale stíny si neumím hezky namalovat, takže bych ji nevyužila. Jsem ráda, že si zvládnu nanést řasenku. :D

    OdpovědětVymazat
  14. Krasne barvy, tuhle paletku bych urcite vyuzila! :))

    www.rinakrois.com

    OdpovědětVymazat
  15. ta paletka je skvela, mam ji uz delsi dobu a s velky prekvapenim pouzivam vetsinu stinu, baleni super, objednavala sem primo z officialpage..proste naprosty souhlas s recenze :)))) ..i stou prasivosti tedy, at jsme objektivni :)))

    OdpovědětVymazat
  16. vyzera super !! www.natallipa.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat