Má Kérastase opravdu ty nejlepší oleje na vlasy? [Recenze]

By 13:00 , , ,

Každý, kdo se aspoň trochu vyzná ve vlasové kosmetice, asi ví, že Kérastase patří k nejlepším a nejznámějším značkám přípravků na vlasy, které používá nejeden profesionální kadeřník. K dostání mají šampony, kondicionéry, různá séra, oleje...
Všechny tyto výrobky jsou velice kladně hodnoceny a uznávany, proto ani jejich cena se nepohybuje na zanedbatelných částkách, ale celkově se řadí do té vyšší kategorie.  

Vzhledem k tomu, že jsem před rokem vyhlásila boj s vlasy (řekněme, že mi padaly, třepily se, byly slabé a v opravdu žalostném stavu), měla jsem spoustu času na to, prozkoumat různé profesionální přípravky na vlasy, protože těch z drogerie, jsem měla akorát tak dost. Za ten rok mýma rukama prošlo několik značek (Lee Stafford, Toni&Guy, L'oreál Professionnel, Kerastase), a proto jsem se rozhodla, že se pustím do recenze právě toho, co by mělo být nejkvalitnější... 

Btw: Pokud byste si chtěli přečíst článek o moji péči o vlasy + seznam produktů, které používám, doporučuji vám mrknout SEM

Kérastase oleje jsem vyzkoušela dva - olej  pro všechny typy vlasů [zlatý] a pro poškozené vlasy [zelený]


  • Cena
Oleje si objednávám z parfums.cz a jejich cena začíná na 682,-Kč za 125 ml (velikost vidíte na fotkách).
  • Balení
Plastové průhledné balení s plastovou zlatou pumpičkou. Lahvička naštěstí není příliš těžká, takže olej můžete teoreticky s sebou brát i když cestujete. Celkový vzhled se mi moc líbí, vypadá poměrně jednoduše, ale elegantně. Určitě se moc hezky výjímá na kosmetické poličce :D


  • Vůně
Příjemná, jemná. Možná to bude znít hloupě, ale je taková typicky olejová - zkrátka a dobře, pokud byste si měli představit, jak voní olej na vlasy, pravděpodobně bude vonět takto (velký rozdíl oproti L'oreál Professionnel, jejichž každý olej voní úplně jinak a netypicky). Na vlasech vydrží dlouho a jen tak se vám "neočichá" :) Není příliš intenzivní, takže vás z ní nebude bolet hlava, ale když si k vlasům přičichnete, ucítíte ji. Výdrž vůně vám bohužel neřeknu, vlasy si myju denně.

  • Konzistence
Mastná, spíše tekutá (asi jako každý olejíček na vlasy, že ano). Olejíček vtírám vždy do suchých, vyžehlených konečků vlasů. Po zaschnutí naštěstí po něm není ani památka, takže můžu s klidným srdcem říct, že nemastí. Jednou za čas si udělám olejový zábal, kdy si olejíček nanesu po celé délce, sepnu sponkou a nechám několik hodin působit. Na umytí vlasů stačí jedna vrstva šamponu - olej vlasy moc nemastí ani při větším množství, a když už, jde jednoduše umýt (nejspíš proto, že se dobře vsaje). Na rozdíl od přírodních olejů (kokosový, olivový) nemusíte vlasy máchat několikrát, ale stačí jednou.



  • Co oleje slibují?
* Pro všechny typy vlasů:
  • přináší vlasům oslnivý lesk - ANO, potvrzuji. I melírované vlasy se lesknou (případ moji mamky).
  • vyživuje do hloubky - je pravda, že se vlasy tolik neštěpí, nelítají a nevypadají jak koště.
  • podporuje buněčnou obnovu vlasů
  • bojuje proti vnějším vlivům
  • posiluje vlasy - k tomu bych dodala, že dřív se mi vlasy hodně lámaly, ale se změnou vlasové kosmetiky je to daleko lepší. Když mi vypadne vlas, vypadne celý, ne jenom hromady úlomků, jak tomu bylo dřív.
  • zjemňuje vlasy - ANO, pro nepoddajné vlasy ideální, pro jemné vlasy trošku problém, protože hrozí, že je třeba vůbec nezkrotíte :D Nebo že se na nich neudrží ani gumička. Moje vlasy od přírody nejsou ani jemné, ani hrubé, spíše takový průměr a musím říct, že v poslední době je mám fakt hebké :) Žádné chuchvalce. Snadno je rozčešu, upravím, navlním.
* Pro poškozené vlasy
  • zjemňuje a vyhlazuje vlasy
  • zamezuje krepatění vlasů - SOUHLAS!
  • bojuje proti volným radikálům
  • dodává oslnivý lesk,
  • hloubkově vyživuje a posiluje vlasy - silnější hydratace, vlasy se méně krepatí, méně lítají, olejíček ještě více potlačuje štěpení
  • podporuje buněčnou obnovu
(Vzhledem k tomu, že mi oba oleje připadají dost podobné, se stejnými účinky, pouze ten pro poškozené vlasy je více hydratující a pečující, zhodnotila jsem jejich klady už u prvního olejíčku, s tím, že pro ten druhá platí to samé)

Přiznávám, že se mi vlasy hodně zlepšily. Jsou zdravější, pevnější, méně se štěpí, lépe se rozčesávají, nepadají, nelámou se a nekrepatí. Ale myslím si, že je to spojeno nejenom s olejíčkem, ale také se stravou a hlavně šampony a kondicionery, které používám. Olej je jenom doplněk, který je sice fajn, ale neudělá za vás veškerou práci a vlasy vám nezachrání.

Celkově mi značka Kérastase vyhovuje, je skvělá. Ale pokud nemáte v peněžence 7 stovek, které byste mohli jen tak vyhodit, můžu vám doporučit i levnější výrobky, které odvádějí dost podobnou práci. Řeč je například o vyživujícím séru L'Oréal Professionnel Série Expert Absolut Repair Lipidium. Za zmínku taky stojí L'Oréal Professionnel Mythic Oil olej pro všechny typy vlasů.






You Might Also Like

16 komentářů

  1. Asi do některého olejíčku zainvestuju, až budou moje vlasy zase potřebovat vzpruhu :) Akorát se bojím toho s jemnými vlasy, mám je sama dost jemné :D Jak dlouho ti jeden vydrží?:)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to nemůžu tak jednoznačně říct, protože pendluju domov-byt, a zatímco na bytě mám ten od Lorealu, doma s mamkou používáme ten Kerastase. Taky záleží na tom, jak moc to vlasy potřebují a jak často ho nanášíš, ale mně osobně vydrží tak půll roku :)) Ne-li víc:))

      Vymazat
  2. Taky už jsem je chtěla vyzkoušet, ale nakonec jsem si zatím na zkoušku koupila L'oreal Mythic oil a zatím mi naprosto vyhovuje :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, Mythic není vůbec špatný. Taky o něm čtu samou chválu:)

      Vymazat
  3. Ty jo, investice je opravdu nemala no :D Ja teda dodelavam uz druhy rok sve Orofluido od Revlonu a take musim rict ze je super :)

    LENNY MALI .com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ještě nezkoušela, ani jsem o tom neslyšela, ale děkuji za tip:)

      Vymazat
  4. tak toto je úplne super napísaná recenzia!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  5. Jednu dobu jsem se bez vlasových olejů neobešla, hrozně se mi odlamovaly a třepily konečky. Byla jsem spokojená se Syoss. Naštěstí teď už mám vlasy "vyléčené", tak se olejovat nepotřebuju.

    OdpovědětVymazat
  6. Kerastase je fakt kvalita, mala som pár šampónov, masku a momentálne mám od Vianoc ako darček sadu pre lesk vlasov - šampón a kondicionér. Za vlastné peniaze mi však príde táto značka dosť drahý špás a preto radšej siaham po niečom lacnejšom, celkom mi vyhovuje Matrix, síce som skúšala zatiaľ len masku, ale moja kaderníčka pracuje s touto značkou a spokojné sme obe navyše nie je vôbec drahá.

    OdpovědětVymazat
  7. Práve si ho budem cez týždeň objednávať, takže sa mi recenzia naozaj hodí :)

    Srdečne ťa pozývam na *GIVEAWAY*

    OdpovědětVymazat
  8. A já jsem zrovna plešatá! No doprčic! :x Ale když jsem měla dlouhé vlasy, vím, že jsem zkoušela jeden od firmy Schauma a krásně voněl, vlasy nezatěžoval.

    http://www.plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Od Kerastase bych ráda někdy něco vyzkoušela, ale zatím je to pro mě docela drahá záležitost :)

    OdpovědětVymazat
  10. Olejíčky na vlasy používám neustále. Podle mého je každičký olej pro vlasy dobrá investice :-) Začala jsem používat i tekuté krystaly.

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji za pěkný přehled produktů a olejů, hodně jsem se toho díky článku naučila :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jee, tak ty mě lákají! Mám melírované vlasy stejně jako tvoje mamka a od půlky dolů jsou vážně hrozně suché... Co nejdřív musím vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat